فروشگاه اینترنتی لیکات
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نحوه ثبت سفارش

با داشتن شماره سفارش، میتوانید از پروفایل کاربری خود و قسمت “پیگیری سفارشات” آخرین وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به پیگیری تلفنی و یا از طریق ایمیل باشد، ارائه شماره سفارش روند پاسخگویی را سریعتر خواهد کرد.

برای لغو سفارش، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و از “قسمت پیگیری سفارش” شوید. در صورتی که وضعیت سفارش شما قبل از مرحله “خروج از انبار لیکات باشد” میتوانید از طریق تماس با لیکات آن را لغو کنید.

 

کالاهای کوچکی که امکان ارسال از طریق پست را داشته باشند توسط پست پیشتاز و یا ویژه ارسال میشوند، اما کالاهای بزرگ توسط باربری و یا تیپاکس به دست مشتریان عزیز خواهند رسید.  تصمیم در مورد شیوه ارسال کالا توسط تیم پردازش لیکات اتخاذ خواهد شد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه به لیکات اعتماد کنم؟
لیکات تمام مجوز های لازم اعم از "نماد اعتماد الکترونیکی" و "ساماندهی پایگاه های اینترنتی" را داراست و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.
سفارش ها چند روزه ارسال میشوند؟
سفارش های شما با توجه به اندازه و حجم سفارش توسط تیپاکس یا پست در همان روز ارسال میشود. بدیهی است زمان نهایی تحویل به پست یا تیپاکس و شهر مبدا شما بستگی دارد.
امکان تعویض در صورت مشکل در سایز وجود دارد؟
بله. برای مشاهده شرایط تعویض کالا از صفحه زیر اقدام فرمایید.