فروشگاه اینترنتی لیکات
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شیوه‌های پرداخت

پرداخت از درگاه آنلاین

در حال حاضر پرداخت مبلغ سفارش تنها از طریق درگاه های موجود در سایت قابل انجام است. بعد از آنکه پیغام “پرداخت موفق” را دریافت کردید، مراحل بعدی به صورت خودکار برای شما از طرف لیکات انجام شده و با گذراندن هر مرحله یک ایمیل و یا پیامک از طرف لیکات همراه با جزئیات برای شما ارسال میگردد.

برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید:

 

-شماره کارت (شماره کارت ۱۶ رقمی روی کارت)

 

-رمز دوم کارت (برای سفارش های بالای ۱۰۰ هزار تومان رمز دوم پویا)

برای آموزش فعالسازی رمز دوم پویا، به سایت رسمی بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کنید و طبق آموزش های موجود اقدام به فعالسازی رمز کنید. لازم به ذکر است الزام به رمز پویا از طرف بانک بوده و لیکات هیچ نقشی در آن ندارد.

 

– CVV2 (کد سه الی ۴ رقمی روی کارت)

 

-تاریخ انقضا (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

 

پرداخت به صورت حضوری در محل

در حال حاضر این امکان برای مشتریان عزیز فراهم نمیباشد اما به زودی در شهرهای بزرگ پرداخت درب منزل نیز به روش های پرداخت اضافه خواهد شد.

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟

با ما تماس بگیرید

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه به لیکات اعتماد کنم؟
لیکات تمام مجوز های لازم اعم از "نماد اعتماد الکترونیکی" و "ساماندهی پایگاه های اینترنتی" را داراست و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.
سفارش ها چند روزه ارسال میشوند؟
سفارش های شما با توجه به اندازه و حجم سفارش توسط تیپاکس یا پست در همان روز ارسال میشود. بدیهی است زمان نهایی تحویل به پست یا تیپاکس و شهر مبدا شما بستگی دارد.
امکان تعویض در صورت مشکل در سایز وجود دارد؟
بله. برای مشاهده شرایط تعویض کالا از صفحه زیر اقدام فرمایید.