فروشگاه اینترنتی لیکات
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرایط بازگرداندن کالا

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی لیکات می‌باشد. در همین راستا لیکات تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا لیکات ضمانت ۷ روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : ۷ روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط  لیکات.

مرجوع شدن کالا (سفارش) تنها در صورتی پذیرفته می شود که کالای خریداری شده در وضعیت اولیه خرید باشند و هیچ گونه اثری از لکه، بوی عطر و یا بوی بدن وجود نداشته باشد و همچنین تگ و برچسب مخصوص کالا جدا نشده باشد.

زیورآلات مانند گوشواره، ساعت و سایر اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند، لباس های نوزادی، لباس های زیر زنانه، مردانه و بچه گانه به دلیل مسائل بهداشتی قابلیت تعویض را ندارند.

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

– فروشگاه اینترنتی لیکات این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که در صورت مناسب نبودن سایز کالا، بتوانند آن را با سایز مورد نظر تعویض نمایند.

– اگر قصد تعویض و یا مرجوع کالا را دارید ابتدا با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خودداری کنید.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لیکات بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– مشتریان می توانند کالا را به همراه فرم مرجوعی که داخل تمامی بسته بندی ها قرار دارد به انبار مرکزی لیکات ارسال نمایند.

*لازم به ذکر است کالای مرجوعی را پس از تکمیل فرم مرجوعی داخل بسته بندی همراه با کالا به آدرس درج شده داخل سایت ارسال نمایند*

– درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می شود که کفش و یا پوشاک خریداری شده در وضعیت اولیه خرید باشند و هیچ گونه اثری از لکه، بوی عطر و یا بوی بدن وجود نداشته باشد و همچنین تگ و برچسب مخصوص کالا جدا نشده باشد، مشتریان باید در در اولین فرصت تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش به خدمات پس از فروش به لیکات اطلاع دهید.

تقاضای تعویض کالا فقط یک بار قابل انجام می باشد

– در صورت عودت کالا، دو تا پنج روز کاری پس از تحویل کالا به انبار مرکزی لیکات مبلغ آن به حساب مشتریان واریز می گردد.

– در صورت ثبت سفارش اگر از خرید خود منصرف شده اید و سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر مراتب را به کارشناسان فروش لیکات اطلاع دهید.

– در صورت انصراف از خرید کالا پس از دریافت آن مشتری می بایست مراتب را حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت فروشگاه اینترنتی لیکات اطلاع دهد، در این موارد کالای خریداری شده در صورت پلمپ بودن و تایید کارشناسان فروش لیکات قابل بازگشت خواهد بود، علاوه بر این درصورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود، توجه داشته باشید هر گونه تغییر در وضعیت محصول امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

– لیکات تلاش می کند تا اطلاعات تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ، جنس و … دقیقا مطابق با محصول ارائه شده باشد. به هر دلیلی اگر محصول دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد مشتریان می توانند از حق استرداد کالا استفاده نموده و ظرف حداکثر ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش مراتب را به قسمت خدمات پس از فروش اطلاع داده و با توجه به شرایط و قوانین اقدام به عودت کالا نماید.

– لطفا توجه داشته باشید که جهت عودت، کالا باید در شرایط اولیه باشد.

– در صورت معیوب بودن کالا، مشتریان محترم باید ظرف حداکثر ۲۴ ساعت مراتب را با کارشناسان خدمات پس از فروش در میان گذاشته و راهنمایی های لازم جهت عودت کالا و سفارش جایگزین را کسب نمایند.

– در صورت عدم موجودی سفارش جایگزین مبلغ آن به حساب مشتریان واریز می گردد.

– لازم به ذکر است جهت تعویض کالا و مرجوع آن در صورت عدم موجودی کالا، بسته بندی باید به صورت اولیه و بدون جدا شدن تگ محصول و رسید خرید ارسال شود. به درخواست هایی که پس از ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند رسیدگی نخواهد شد.

– لطفا ابتدا با کارشناسان پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش تماس بگیرید، از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خودداری کنید. – پس از تکمیل فرم داخل بسته بندی آن را همراه سفارش خود ارسال نمایید. – کالا را حتما در جعبه یا کارتن اصلی خود قرار دهید و به خوبی بسته بندی کنید. – بر روی جعبه نباید هیچ گونه برچسب یا نوشتن توضیحات آدرس یا هر مورد دیگری وجود داشته باشد و همچنین باید جعبه اصلی کاملا سالم و بدون پارگی و مخدوش بودن باشد در غیر این صورت ضمانت بازگشت کالا لغو خواهد شد. – در صورت مغایرت یا معیوب بودن کالا، پس از اعلام مشتری و ارسال کالا به انبار مرکزی لیکات کارشناسان خدمات پس از فروش کالا را از نظر مغایرت و معیوب بودن بررسی کرده و در صورت صحت این موضوع، به درخواست مشتری سفارش جایگزین ثبت یا در غیر این صورت هزینه به حساب مشتری واریز می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان مربوطه، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد. – تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار شرکت دارد.

– هزینه ارسال بسته های تعویضی و مرجوعی برای مشتریان به عهده مشتری می باشد.

– در صورت معیوب بودن و یا مغایرت کالا هزینه ارسال آن به عهده لیکات می باشد. که در این حالت سفارش توسط مشتری ارسال و با توجه به رسید پستی همراه بسته بندی، هزینه ارسال آن برای مشتری واریز می گردد.

– کارشناسان خدمات پس از فروش لیکات ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد . – تعویض کالا بستگی به موجود بودن آن در انبار شرکت دارد.

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر دو تا پنج روزکاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش لیکات است.

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت لیکات، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و لیکات مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین لیکات مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه لیکات در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، لیکات صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک هفته از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

– لیکات نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

– زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.

– لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.

– لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت ندارند.

– لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.

– عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل بازگشت هستند.

– انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل بازگشت هستند.

– انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل بازگشت هستند.

– پوشیدنیهای پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن ، پذیرفته خواهند شد.

– محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟

با ما تماس بگیرید

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه به لیکات اعتماد کنم؟
لیکات تمام مجوز های لازم اعم از "نماد اعتماد الکترونیکی" و "ساماندهی پایگاه های اینترنتی" را داراست و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.
سفارش ها چند روزه ارسال میشوند؟
سفارش های شما با توجه به اندازه و حجم سفارش توسط تیپاکس یا پست در همان روز ارسال میشود. بدیهی است زمان نهایی تحویل به پست یا تیپاکس و شهر مبدا شما بستگی دارد.
امکان تعویض در صورت مشکل در سایز وجود دارد؟
بله. برای مشاهده شرایط تعویض کالا از صفحه زیر اقدام فرمایید.