فروشگاه اینترنتی لیکات
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه ارسال کالا

برای ثبت سفارش کافیست در صفحه محصول یا صفحه اصلی، گزینه ی “افزودن به سبد خرید” را انتخاب کرده و با کلیک بر روی آیکون سبد خرید که گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، خرید خود را انجام دهید.

کالاهای کوچکی که امکان ارسال از طریق پست را داشته باشند توسط پست پیشتاز و یا ویژه ارسال میشوند، اما کالاهای بزرگ توسط باربری و یا تیپاکس به دست مشتریان عزیز خواهند رسید.  تصمیم در مورد شیوه ارسال کالا توسط تیم پردازش لیکات اتخاذ خواهد شد.

با داشتن شماره سفارش، میتوانید از پروفایل کاربری خود و قسمت “پیگیری سفارشات” آخرین وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به پیگیری تلفنی و یا از طریق ایمیل باشد، ارائه شماره سفارش روند پاسخگویی را سریعتر خواهد کرد.

در حال حاضر پرداخت سفارش تنها از طریق درگاه های موجود در وبسایت امکان پذیر است. به زودی امکان پرداخت در محل برای برخی از شهرستان ها فراهم خواهد شد.

برای لغو سفارش، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و از “قسمت پیگیری سفارش” شوید. در صورتی که وضعیت سفارش شما قبل از مرحله “خروج از انبار لیکات باشد” میتوانید از طریق تماس با لیکات آن را لغو کنید.

اگر یک سفارش را پرداخت کرده و تصمیم بگیرید کالایی دیگر را به سفارشتان اضافه کنید، میتوانید با مراجعه به بخش “پیگیری سفارش” در حساب کاربری خود و وارد کردن شماره سفارش از وضعیت فعلی سفارش قبلی مطلع شوید. در صورتی که سفارش قبلی شما از مرکز پردازش لیکات خارج نشده باشد، سفارش جدید شما به همراه سفارش قبلی ارسال خواهد شد و شما تنها یک بار هزینه پست را خواهید پرداخت. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شماره های لیکات در تماس باشید.

لیکات با در نظر گرفتن انبار های وسیع و نیرو های زبده در تلاش است تا کالاهای شما را دقیقا در زمان اعلام شده به دستتان برساند اما در صورت بروز هرگونه تاخیر در تامین کالا، مراتب از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به شما اطلاع داده خواهد شد.

قرار گرفتن محصولات در فروش شگفت انگیز زمان خاصی ندارد اما شما با ثبت شماره موبایل خود در حساب کاربریتان میتوانید از فروش های ویژه با خبر شوید.

بله، برای ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره تلفن های دفتر مرکزی در تماس باشید.

شرایط بازگرداندن کالا به صورت کامل در صفحه ی “بازگرداندن کالا” توضیح داده شده است. برای مشاهده به این صفحه مراجعه فرمائید.

جواب سوال خود را پیدا نکردید؟

با ما تماس بگیرید

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه به لیکات اعتماد کنم؟
لیکات تمام مجوز های لازم اعم از "نماد اعتماد الکترونیکی" و "ساماندهی پایگاه های اینترنتی" را داراست و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.
سفارش ها چند روزه ارسال میشوند؟
سفارش های شما با توجه به اندازه و حجم سفارش توسط تیپاکس یا پست در همان روز ارسال میشود. بدیهی است زمان نهایی تحویل به پست یا تیپاکس و شهر مبدا شما بستگی دارد.
امکان تعویض در صورت مشکل در سایز وجود دارد؟
بله. برای مشاهده شرایط تعویض کالا از صفحه زیر اقدام فرمایید.